Als u een vraag heeft over uw eigen tuin of het complex zelf, dan kunt u contact opnemen met de tuincommissie. Op de complexpagina (zie menu hiernaast) vindt u het mailadres van de commissie zelf.
Komt u er niet uit met de tuincommissie of heeft u een vraag over het complex of uw tuin, die u wil voorleggen aan het bestuur, dan kunt u contact opnemen met de complexcoordinatoren via rotanidroocxelpmoc @flevotuin.nl
Vraag aan de ledenadministratie
Heeft u vragen over uw lidmaatschap, uw facturen en andere zaken, die voortkomen uit uw lidmaatschap, dan kunt u contact opnemen met de ledenadministratie
via: eitartsinimdanedel @flevotuin.nl
Heeft u vragen, welke u niet kwijt kunt bij één van de onderdelen, hierboven genoemd, of over de vereniging, het functioneren van de vereniging of een onderwerp waar de vereniging voor verantwoordelijk is, kunt u dit mailen naar: ofni @flevotuin.nl
Naast de statuten kennen we ook het huishoudelijk reglement (HHR). Jaarlijks wordt dit zo nodig aangepast of bijgesteld in de Algemene Leden Vergadering (ALV), die in april wordt gehouden. Wilt u meer weten over het reilen en zeilen van de vereniging zelf, dan kunt u dat hierin teruglezen op deze website: klik hier en de bijlage .
Wilt u gegevens aanpassen in uw lidmaatschap, stuurt u dan een mail naar: eitartsinimdanedel @flevotuin.nl
Volkstuinvereniging "De Flevotuin"
Postbus 30012
1303 AA Almere